Logo Promax - telewizja, internet, telefon
Dostępność usług
Praca Biur Obsługi Abonenta i płatności przez Internet [AKTUALIZACJA]
25.05.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że Biura Obsługi Abonenta od 26 maja 2020 r. będą pracować w następujących godzinach:

- BOA Ostrów Wielkopolski: od poniedziałku do piątku 09:00 - 17:00

- BOA Pleszew: od poniedziałku do piątku 09:00 - 17:00

- BOA Jarocin: w poniedziałek 10:00-17:00, od wtorku do piątku 09:00 - 17:00

- BOA Ostrzeszów: od wtorku do piątku 9:30 - 17:00

- BOA Krotoszyn: od wtorku do czwartku 9:30 - 17:00

Zachęcamy do korzystania z ePROMAX. Pozostając z Państwem w stałym kontakcie chcielibyśmy poinformować, że:

  1. Infolinia pod nr tel. 62 735 31 11 działa w godzinach 8:00-20:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godz. 8:00-14:00. Za jej pośrednictwem można m.in.
    1. Przedłużyć umowę zachowując możliwość korzystania z promocyjnych cen
    2. Zamówić pakiety dodatkowe np. CANAL+, HBO, HBO GO, itp.
    3. Zmienić pakiet TV na wyższy, podobnie prędkość internetu
    4. Sprawdzić saldo
    5. Zgłosić usterkę lub inny problem z działaniem usług
  1. Czas reakcji na zgłoszone awarie i usterki może być dłuższy niż zazwyczaj. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

  1. Płatności za usługi można wykonywać online na klika sposobów:
  1. korzystając z szybkich płatności dostępnych na platformie ePROMAX (https://e.promax.media.pl/)
  2. abonenci, których comiesięczny rachunek wystawiany jest na tę samą kwotę mogą zdefiniować stały przelew w ramach bankowości elektronicznej swojego banku
  3. wykonując zwykły przelew z poziomu bankowości elektronicznej Państwa banku
  4. Dokonując płatności za swoje lub Waszych bliskich usługi prosimy sprawdzić na jaką kwotę wystawiona jest faktura oraz na jaki numer indywidualnego rachunku bankowego należy skierować płatność. Wszystkie niezbędne informacje można sprawdzić na ePROMAX lub kontaktując się z infolinią

Informację o numerze konta bankowego i wysokości opłacanej faktury można znaleźć na dowodzie zapłaty z kasy.

 Jeśli nie masz konta bankowego i nie masz nikogo kto może go za Ciebie zapłacić przelewem możesz:

  • spisać swój indywidualny nr konta bankowego z dowodu zapłaty z kasy jaki posiadasz, iść na pocztę lub banku i wypisać ręcznie przelew na odpowiednim druku.

Uwaga! każdy abonent ma inny numer konta bankowego! Informacje o indywidualnym numerze konta bankowego pozyskasz także dzwoniąc na infolinię. 

Zapytania i dyspozycje można kierować również na adres biuro@promax.media.pl.

Wszyscy funkcjonujemy w wyjątkowo trudnej sytuacji. Zapewniamy jednak, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość dostępu do usług telekomunikacyjnych.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy Państwu dużo zdrowia!

 
 
Strona PROMAX wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do Twoich indywidualnych potrzeb. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.   Rozumiem