Logo Promax - telewizja, internet, telefon
Rozliczenia - informacje

1. Jak czytać fakturę?

W poniższym linku dowiesz się jak odpowiednio czytać fakturę i co oznaczają poszczególne pozycje.

FAKTURA

 

2. W jaki sposób można opłacić fakturę ?

Jeżeli korzystasz z faktury papierowej, opłacisz ją:

- w kasach Biur Obsługi Abonenta PROMAX (płatność gotówką, kartą płatniczą, BLIKiem);

- w kasach Centrum Rozwoju Komunalnego S.A.;

- w placówkach wybranych Banków Spółdzielczych;

- w sklepach i instytucjach oznaczonych logo MojeRachunki (BillBird);

- poprzez aplikację bankowości mobilnej, korzystając z kodów QR umieszczonych na fakturze.

 

 Jeżeli korzystasz z ekoFaktury, możesz opłacić ją:

- logując się na https://e.promax.media.pl poprzez szybkie przelewy PayByNet (nie pobieramy opłaty za transakcję);
- przelewem na indywidualny rachunek bankowy umieszczony na fakturze.

 

3. Dlaczego warto płacić w terminie?

- zachowujesz ciągłość usług;

- możesz korzystać z promocji i nowych produktów;

- unikasz kosztów opóźnień w płatności, tzn. odsetek za każdy dzień opóźnienia;

- nie narażasz się na otrzymanie wezwania do zapłaty i konieczność stresującego sprawdzania czy na pewno zapłaciłeś rachunek;

- unikasz wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych;

- unikasz wpisania do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.;

- nie narażasz się na ryzyko działań windykacyjnych.

 

Pamiętaj – dniem zapłaty jest data wpływu należności na rachunek bankowy lub wpłaty w kasie PROMAX. Jest to
z reguły ostatni dzień miesiąca. Weź to pod uwagę i nie czekaj z zapłatą do ostatniej chwili.

 

4. Otrzymałem wezwanie do zapłaty – co robić?

Przede wszystkim jak najszybciej opłać rachunki wskazane na wezwaniu w dogodny dla siebie sposób – polecamy płacenie w kasie PROMAX lub przelewem internetowym na numer rachunku bankowego wskazany na fakturze.

Zaloguj się na https://e.promax.media.pl i skorzystaj z szybkich przelewów PayByNet – informacja o wpłacie dociera do nas
w ciągu kilku minut!

Zwróć uwagę na datę wystawienia wezwania do zapłaty. Jeśli zapłaciłeś rachunek w dniu wystawienia wezwania lub dzień przed wystawieniem, nie musi to oznaczać, że posiadasz zadłużenie.

Najszybszym sposobem sprawdzenia, czy rachunek jest opłacony jest zalogowanie się w Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta PROMAX.  W zakładce Finanse à Rachunki  znajdziesz wszelkie niezbędne informacje.

Jeśli opłaciłeś rachunek w terminie, a otrzymałeś wezwanie do zapłaty, skontaktuj się z nami w celu uzyskania wyjaśnień pod numerem 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl

 

Pamiętaj – jesteśmy po to, aby pomóc wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z Twoimi płatnościami.

 

5. Usługi zostały zawieszone - co robić?

Najszybszą drogą do wznowienia usług zawieszonych za brak płatności rachunków jest ich całkowita spłata.Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na adres rozliczenia@promax.media.pl oraz kontakt z infolinią pod numerem 62 735 31 11 w celu uzyskania szczegółowych informacji o terminie oraz pozostałych warunkach wznowienia usług.

 

6. Czy moje dane mogą trafić do rejestru dłużników?

Z uwagi na to, że współpracujemy z Krajowym Rejestrem Długów Biurem Informacji Gospodarczej S.A., w przypadku uchylania się od obowiązku zapłaty za świadczone usługi Twoje dane mogą trafić do ogólnopolskiej bazy dłużników.

Może to oznaczać, że w przyszłości zaciągnięcie kredytu w banku, zakup telefonu lub urządzenia AGD na raty, zakup usług, itp. stanie się utrudnione lub niemożliwe.

 

Pamiętaj - naszym celem jest polubowne załatwienie sprawy, dlatego w przypadku otrzymania informacji o dopisaniu Twoich danych do KRD nie czekaj, skontaktuj się z nami, aby ustalić warunki spłaty zadłużenia.

 

7. Umowa rozwiązana – powstało zadłużenie – co mogę zrobić?

Rozumiemy, że powstanie zadłużenia może zależeć od wielu czynników. Jeżeli nie jesteś w stanie jednorazowo spłacić zaległości, nie czekaj – poinformuj nas o tym, dzwoniąc na infolinię PROMAX pod numer 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl

Jesteśmy po to, aby ustalić dogodne warunki zapłaty.

 

Pamiętaj – odkładanie spłaty w czasie pogarsza sytuację i nigdy nie służy rozwiązaniu problemu.

 

 

 
Strona PROMAX wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do Twoich indywidualnych potrzeb. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.   Rozumiem