Telefon w PROMAX

Jaka powinna być usługa telefonii, by chciało się rozmawiać bez końca? Pozwalająca trzymać wydatki w garści. W dobie smartfonów nasza taka jest. Możesz liczyć na:

  • do 3 miesięcy abonamentu po 10 zł
  • bezpłatne przeniesienie numeru
  • Telefon Gigaset za 50,00 zł
  • zachowanie obecnego numeru

Wybierz pakiet dla siebie!

Lubisz rozmawiać dużo czy w słowach jesteś raczej oszczędny? Mamy pakiety i dla tych bardziej rozgadanych, i tych z natury małomównych. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy
START
30 darmowych minut
15,00

zł brutto / miesiąc

Wybieram pakiet

Umowa na 23 miesiące

  • Przeniesienie numeru: 0 zł
POP
100 darmowych minut
10,00 zł przez 3 miesiące

Potem 20,00 zł / miesiąc

Wybieram pakiet

Umowa na 23 miesiące

  • Przeniesienie numeru: 0 zł
NON-STOP
200 darmowych minut
25,00

zł brutto / miesiąc

Wybieram pakiet

Umowa na 23 miesiące

  • Przeniesienie numeru: 0 zł

Darmowe minuty w pakietach obejmują: stacjonarne rozmowy krajowe i międzynarodowe (do 37 krajów, w tym do większości krajów Unii Europejskiej, USA, Kanady i Australii) oraz z sieciami krajowej telefonii komórkowej. Pakiety telefoniczne dostępne są w promocji niezależnie od innych usług. Nie musisz mieć internetu, żeby korzystać z niskich cen i darmowych minut.

Zainteresowany ofertą?

Co zyskujesz zamawiając usługi w PROMAX

Atrakcyjna oferta

Chcemy, żeby każdy miał łatwy, swobodny i nieograniczony dostęp do technologii. Stawiamy na dobrą relację ceny do jakości.

Niezawodność usług

Nieustannie inwestujemy w budowę sieci i modernizację infrastruktury, by dostarczać Ci usługi najwyższej klasy. Nad niezawodnością usług czuwają nasze ekipy techniczne.

Łatwy kontakt

Nasi przedstawiciele handlowi i technicy chętnie odwiedzą Cię w domu, a konsultanci w Biurach Obsługi Abonenta i na infolinii odpowiedzą na każde pytanie.

Konfigurator usług

Sam wiesz, czego najbardziej potrzebujesz – dzięki konfiguratorowi usług stworzysz pakiet szyty na miarę swoich potrzeb.

Najczęściej zadawane pytania

Gdy podnoszę słuchawkę, nie słyszę sygnału zgłoszenia, a na modemie nie świeci się żadna lampka
  • Sprawdź, czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka elektrycznego i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego.
  • Sprawdź napięcie w gniazdku.
Słyszę sygnał, ale nie mogę wykonywać żadnych połączeń poza tymi na numery alarmowe
  • Jeśli korzystasz z opcji OCB z poziomu użytkownika, być może ustawiłeś zbyt wysoki poziom blokady kierunków połączeń. Wystarczy zmniejszyć zakres blokady.
  • Jeżeli przy próbie realizacji połączenia otrzymujesz informację o zaległościach płatniczych wobec PROMAX, konieczne jest opłacenie faktur.
Jakość połączenia jest słaba, kiepsko słyszę rozmówcę, mam zakłócenia na linii
  • Upewnij się, że aparat jest umieszczony wystarczająco blisko modemu i czy nie sąsiaduje z urządzeniami elektrycznymi powodującymi ewentualne zakłócenia, np. telewizor, głośnik, itp.
  • Jeśli korzystasz z aparatu bezprzewodowego, staraj się rozmawiać bliżej bazy telefonu.

Dokumenty do pobrania

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.