Centrum pomocy PROMAX

Pytania techniczne

Przykłady skanowania pojedynczej częstotliwości

Informacja zawierająca przykładowe wskazówki dotyczące przeprowadzania procedury skanowania pojedynczej częstotliwości.

Przyklad skanowania pojedynczej czestotliwosci

Przykłady skanowania pasma

Informacja zawierająca przykładowe wskazówki dotyczące przeprowadzania procedury skanowania pasma.

Przykłady skanowania pasma

Jak włączyć blokadę rodzicielską (+ zmiana PIN)?

Instrukcja opisująca proces włączania blokady rodzicielskiej oraz zmianę kody PIN umożliwiającego dostęp do zablokowanych kanałów.

Blokada-rodzicielska-kod-PIN

Jak przywrócić ustawienia fabryczne dekodera?

W sieci PROMAX dostępnych jest kilka modeli dekoderów, sposoby przywracania ich do ustawień fabrycznych opisano w poniższym dokumencie.

Dekoder-ustawienia-abryczne

Jak ustawić listę ulubionych kanałów?
Nie wiem, czy mój telewizor ma możliwość odbioru telewizji cyfrowej

Dekoder cyfrowy można podłączyć do każdego telewizora wyposażonego w wejście na kabel Euro (SCART).

Telewizory, na których odbierane będą pakiety HD, powinny być wyposażone w złącze HDMI i obsługiwać rozdzielczości HD Ready lub Full HD.

Chcę odbierać telewizję poprzez moduł CAM – czy muszę mieć specjalny telewizor?

Moduł CAM to urządzenie zastępujące dekoder, które po zainstalowaniu w telewizorze umożliwia odbiór kodowanych kanałów telewizyjnych. Obsługuje telewizję w jakości SD i HD.

Zanim wybierzesz moduł CAM, sprawdź, czy Twój telewizor posiada:

  • gniazdo Common Interface (CI / CI+),
  • tuner zgodny ze standardem DVB-C (MPEG-4),
  • dodatkowe opcje pozwalające na użytkowanie napisów (subtitles) i elektronicznego przewodnika po programach (EPG) oraz wybór ścieżki dźwiękowej.

Opłaty: aktywacja modułu – 10 zł (w promocji), dostęp do usług cyfrowych SD i HD – 5 zł miesięcznie

 

Na ilu telewizorach mogę oglądać telewizję cyfrową?

Jeden dekoder umożliwia odbiór telewizji cyfrowej na jednym telewizorze.

Aby korzystać z telewizji cyfrowej nawet na trzech dodatkowych telewizorach, należy skorzystać z opcji Multiroomu HD.

Jest to opcja dodatkowo płatna, a szczegóły znajdziesz tutaj.

 

Jak nagrać program na dekoderze z nagrywarką cyfrową (PVR)?

Program można nagrać na kilka sposobów:

  • jeśli chcemy nagrać to, co aktualnie oglądamy – wciskamy klawisz z czerwonym kółkiem na pilocie;
  • jeśli chcemy wybrać program z informacji EPG – wciskamy klawisz EPG, przechodzimy na interesującą nas pozycję na danym kanale i wciskamy klawisz nagrywania (czerwone kółko na pilocie lub przycisk REC na dekoderze);
  • jeśli chcemy ustawić czas oraz program, jaki chcemy nagrać – wciskamy klawisz OK, aż pojawi się dodatkowa zakładka, a w niej pozycja „NAGRAJ WG CZASU” – tu możemy ustawić czas nagrania.

Telewizja mobilna

Jak się zalogować?

Logując się z poziomu aplikacji, należy użyć takiego samego loginu i hasła jak podczas logowania do e.promax.media.pl

Czy mogę zlecić nagranie programu z kanału, którego nie posiadam w pakiecie?

Możliwe jest zlecenie nagrywania dowolnego kanału, jednak w przypadku braku kanału w posiadanym pakiecie, nagranie nie dojdzie do skutku. Program nie zostanie nagrany i nie będzie możliwości odtworzenia go.

Ile wynoszą opłaty za korzystanie z PROMAX TV Online?

Korzystanie z aplikacji dla Abonentów sieci PROMAX jest bezpłatne. Jedyne opłaty jakie ponosi klient związane są z opłatami abonentowymi dostępu do sieci internet oraz usługą telewizyjną.

Czy podczas zleconego nagrywania mogę oglądać telewizję?

Podczas nagrywania można bez przeszkód korzystać z telewizji.

Zleciłam/em zdalnie nagrywanie, a mimo to program nie został nagrany. Dlaczego?

Być może zlecenie nagrania zostało przerwane przez inne zlecenie. Powodem może być również niepozostawienie dekodera PVR w stanie czuwania. Pamiętaj, aby podłączyć dekoder do zasilenia energetycznego i pozostawić go w stanie czuwania.

Problemy z nagraniem mogą wynikać również z rodzaju posiadanego sprzętu. Więcej informacji na temat sprzętów obsługujących polecenie zdalnego nagrywania, można uzyskać pod numerem infolinii 62 735 31 11.

Ile programów mogę nagrywać jednocześnie?

Można nagrywać tylko jeden program w danym momencie.

Kiedy muszę zlecić nagrywanie, aby nagrać cały program?

Aby nagrać cały program zlecenie jego nagrania powinno zostać zlecone z minimum 30 minutowym wyprzedzeniem.

Czy będąc na wakacjach mogę korzystać z PROMAX TV Online?
W zależności od miejsca pobytu. Korzystanie z aplikacji PROMAX TV Online jest możliwe jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polski. Ponadto poza siecią PROMAX liczba odbieranych kanałów jest ograniczona.
Aktualny wykaz programów dostępnych w sieci i poza siecią PROMAX znajduje się na stronie internetowej www.promax.media.pl.
Z ilu urządzeń mogę korzystać w jednym czasie?

Na jednym loginie do serwisu PROMAX TV Online można jednocześnie korzystać z usługi maksymalnie na 3 urządzeniach. Klient w ramach zawartej umowy z PROMAX otrzymuje jeden dostęp, dzięki któremu może korzystać z aplikacji PROMAX TV Online.

Jakie wymogi sprzętowe musi spełniać urządzenie, żeby móc korzystać z usługi?

Aby móc korzystać z PROMAX TV Online należy posiadać :

  • komputer osobisty z dostępem do sieci Internet o przepustowości co najmniej 1024 kb/s.
  • zainstalowaną którąś z wymienionych przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer 7.0, Mozilla FireFox 3.X, Apple Safari 5.X lub ich nowsze wersję,
  • aktualne oprogramowanie lub plugin Adobe Flash Player 10.1 lub plugin Silverlight minimum 4.0 lub ich nowsze wersje.
  • smartfon lub urządzenie mobilne z systemem operacyjnym Android (wersja systemu 4.4.2) lub iOS ( wersja systemu 8.0).
Kto może korzystać z usługi PROMAX TV Online?

Uprawnieni do korzystania z usługi PROMAX TV Online są Abonenci telewizji cyfrowej (Pakiet Podstawowy HD, Pakiet Wygodny HD, Pakiet Plus HD) oraz internetu Operatora PROMAX.

Problemy ze sprzętem

Nie mogę odbierać żadnego kanału telewizji cyfrowej. Co się dzieje?
  1. Sprawdź podłączenie dekodera cyfrowego do sieci 230V, sieci telewizji kablowej i do odbiornika telewizyjnego, a także docisk wszystkich kabli.
  2. Jeżeli na ekranie telewizora pojawia się komunikat „Brak dostępu” lub „Zła karta”, sprawdź, czy karta SMART jest włożona do dekodera zgodnie z instrukcją.
Jakość obrazu jest kiepska, obraz śnieży. Co zrobić?

Problemem może być uszkodzenie kabla lub niewłaściwe jego podłączenie.

  • Upewnij się, czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone.
  • Jeśli śnieżenie nie ustępuje, w miarę możliwości wymień kabel EURO lub sprawdź poprawność sygnału na innym telewizorze.
Na ekranie telewizora widzę komunikat „KARTA NIE WŁOŻONA” lub „BRAK KARTY SMART”, mimo że karta jest w dekoderze.

Należy wyjąć i ponownie włożyć kartę, zgodnie z instrukcją obsługi.

Dekoder samoczynnie się wyłącza. Jak temu zaradzić?
Powodem mogą być zakłócenia sieci energetycznej.

Należy sprawdzić stabilność sieci energetycznej w domu, a także sprawność gniazdka, podłączając dekoder do innego kontaktu.

Dokumenty do pobrania

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.