Logo Promax - telewizja, internet, telefon
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Kto może korzystać z usługi PROMAX TV Online?
Uprawnieni do korzystania z usługi PROMAX TV Online są Abonenci telewizji cyfrowej (Pakiet Podstawowy HD, Pakiet Wygodny HD, Pakiet Plus HD) oraz internetu Operatora PROMAX.
 
 
Jakie wymogi sprzętowe musi spełniać urządzenie, żeby móc korzystać z usługi?
Aby móc korzystać z PROMAX TV Online należy posiadać :
  • komputer osobisty z dostępem do sieci Internet o przepustowości co najmniej 1024 kb/s.
  • zainstalowaną którąś z wymienionych przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer 7.0, Mozilla FireFox 3.X, Apple Safari 5.X lub ich nowsze wersję,
  • aktualne oprogramowanie lub plugin Adobe Flash Player 10.1 lub plugin Silverlight minimum 4.0 lub ich nowsze wersje.
  • smartfon lub urządzenie mobilne z systemem operacyjnym Android (wersja systemu 4.4.2) lub iOS ( wersja systemu 8.0).

 

Z ilu urządzeń mogę korzystać w jednym czasie?
Na jednym loginie do serwisu PROMAX TV Online można jednocześnie korzystać z usługi maksymalnie na 3 urządzeniach. Klient w ramach zawartej umowy z PROMAX otrzymuje jeden dostęp, dzięki któremu może korzystać z aplikacji PROMAX TV Online.
 
 
Czy będąc na wakacjach mogę korzystać z PROMAX TV Online?
W zależności od miejsca pobytu. Korzystanie z aplikacji PROMAX TV Online jest możliwe jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polski. Ponadto poza siecią PROMAX liczba odbieranych kanałów jest ograniczona.
 
Aktualny wykaz programów dostępnych w sieci i poza siecią PROMAX znajduje się na stronie internetowej www.promax.media.pl.
 
 
Kiedy muszę zlecić nagrywanie, aby nagrać cały program?
Aby nagrać cały program zlecenie jego nagrania powinno zostać zlecone z minimum 30 minutowym wyprzedzeniem. 
 
 
Ile programów mogę nagrywać jednocześnie?
Można nagrywać tylko jeden program w danym momencie.
 
 
Zleciłam/em zdalnie nagrywanie, a mimo to program nie został nagrany. Dlaczego?
Być może zlecenie nagrania zostało przerwane przez inne zlecenie. Powodem może być również niepozostawienie dekodera PVR w stanie czuwania. Pamiętaj, aby podłączyć dekoder do zasilenia energetycznego i pozostawić go w stanie czuwania.
 
Problemy z nagraniem mogą wynikać również z rodzaju posiadanego sprzętu. Więcej informacji na temat sprzętów obsługujących polecenie zdalnego nagrywania, można uzyskać pod numerem infolinii 62 735 31 11.
 
 
Czy podczas zleconego nagrywania mogę oglądać telewizję?
Podczas nagrywania można bez przeszkód korzystać z telewizji. 
 
 
Ile wynoszą opłaty za korzystanie z PROMAX TV Online?
Korzystanie z aplikacji dla Abonentów sieci PROMAX jest bezpłatne. Jedyne opłaty jakie ponosi klient związane są z opłatami abonentowymi dostępu do sieci internet oraz usługą telewizyjną.
 
 
Czy mogę zlecić nagranie programu z kanału, którego nie posiadam w pakiecie?
Możliwe jest zlecenie nagrywania dowolnego kanału, jednak w przypadku braku kanału w posiadanym pakiecie, nagranie nie dojdzie do skutku. Program nie zostanie nagrany i nie będzie możliwości odtworzenia go.
 
 
Jak się zalogować?
Logując się z poziomu aplikacji, należy użyć takiego samego loginu i hasła jak podczas logowania do e.promax.media.pl

 

FAQ PROMAX TV ONLINE

 
Strona PROMAX wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do Twoich indywidualnych potrzeb. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.   Rozumiem