Problemy ze sprzętem
Twój komputer najprawdopodobniej nie odczytuje formatu, w jakim zapisany jest plik. Najpopularniejsze formaty to: mp3, RealAudio (RealVideo), QuickTime, WMV (Windows Media Video).
- Zainstaluj odpowiedni program do odtwarzania pliku. Takiej operacji wymaga każdy z powyższych formatów, oprócz WMV.
Sprawdź poniższe możliwości:
- Zrestartuj modem kablowy. Wystarczy wyjąć i ponowne włożyć wtyczkę przewodu zasilającego modemu do gniazdka elektrycznego. Restartowanie modemu może zająć od 5 do 30 minut. Po tym czasie uruchom ponownie komputer.
- Jeśli Twój komputer podłączony jest z modemem poprzez urządzenie rozdzielające (np. router), podłącz go bezpośrednio do modemu kablowego.
- Sprawdź, czy sterownik karty sieciowej jest prawidłowo zainstalowany oraz skonfigurowany. Ważne, aby adres IP oraz serwera DNS pobierał automatycznie.
- Sprawdź, czy przewód ethernetowy jest właściwie podłączony do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego i do portu ethernetowego (RJ-45) w komputerze.
- W miarę możliwości wymień przewód ethernetowy.
Powodem mogą być problemy z łącznością.
Sprawdź, czy telewizor odbiera programy sieci kablowej:
- jeśli tak – dociśnij przewody do gniazda modemu kablowego i gniazdka na ścianie;
- jeśli nie – najprawdopodobniej połączenie modemowe nie może zostać zrealizowane. Tą usterką muszą zająć się fachowcy.
Powodem może być przerwanie połączenia internetowego.
- Wciśnij przycisk Standby, by ponownie uzyskać połączenie.
- Jeśli połączenia nadal nie ma, a na modemie świecą się 4 diody zielone i 1 pomarańczowa, ponownie uruchom komputer.
Powodem może być brak zasilania.
Sprawdź, czy gniazdku jest napięcie i czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka elektrycznego i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.