Centrum pomocy PROMAX

Metody płatności

Wygodna płatność QR kodem

Jak zapłacić, skanując kod QR?
  1. Zaloguj się w aplikacji swojego banku i sprawdź, czy posiada ona funkcjonalność typu skanuj i płać. Jeśli tak, wybierz tę opcję.
  2. Zeskanuj kod QR nadrukowany w prawym dolnym rogu faktury, nakierowując na niego aparat swojego telefonu.
  3. Wszelkie dane konieczne do zrealizowania przelewu, czyli numer konta bankowego, kwota do zapłaty, tytuł przelewu (nr faktury) oraz nazwa odbiorcy zostają podstawione automatycznie – nic nie trzeba wypełniać.
  4. Zatwierdź przelew.
Czym jest QR kod?

Kod QR to biało-czarny rysunek umieszczony np. na papierowej fakturze. Zakodowano w nim dane, np. dotyczące płatności. Są one możliwe do odczytania przez aparat fotograficzny telefonu dzięki aplikacji.

Czy podawanie swoich danych do logowania jest bezpieczne?

Logujesz się bezpośrednio w aplikacji swojego banku – nie podajesz więc danych bankowych pośrednikom.

Kiedy moja wpłata będzie zaksięgowana?

Zautoryzowana wpłata dociera do nas tak, jak zwykły przelew.

Czym różni się płatność QR kodem od zwykłego przelewu internetowego?

Zczytując kod QR, nie musisz wpisywać danych do przelewu samodzielnie – system generuje wirtualny blankiet automatycznie, więc nie ma możliwości pomyłki. Twoim zadaniem jest jedynie zatwierdzić płatność.

Czy moja aplikacja z banku X obsługuje płatności QR kodem?

Zweryfikuj to po zalogowaniu się do swojego konta banku.

Płatności online

Jak zapłacić z kanapy?
Jak mogę zapłacić rachunek online?
  1. Zaloguj się na e.promax.media.pl
  2. Wejdź w zakładkę Finanse -> Rachunki.
  3. Kliknij na aktywny przycisk Zapłać online przy fakturze, którą należy opłacić.
  4. Wybierz formę płatności i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie (np. zaloguj się do serwisu transakcyjnego swojego banku lub podaj dane karty płatniczej lub wygeneruj kod BLIK).
Czy podawanie swoich danych do logowania jest bezpieczne?

Logujesz się bezpośrednio na stronie swojego banku – nie podajesz więc danych bankowych pośrednikom. Możesz skorzystać z płatności kartą – firma Blue Media posiada certyfikat zgodności ze standardem PCI DSS (norma zapewnia wysoki i spójny poziom bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych) lub BLIK-iem.

Czy cała transakcja jest bezpieczna?

Tak, połączenia są szyfrowane. Blue Media ma status Krajowej Instytucji Płatniczej KNF, zgody Narodowego Banku Polskiego na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash i certyfikat zgodności ze standardem PCI DSS.

Kiedy moja wpłata będzie zaksięgowana?

Zautoryzowana wpłata jest dla nas widoczna już po kilkunastu minutach – to bardzo sprawny system.

Czym różni się płatność Blue Media od zwykłego przelewu internetowego?

Korzystając z płatności Blue Media, nie musisz wpisywać danych do przelewu samodzielnie – system generuje wirtualny blankiet automatycznie. Twoim zadaniem jest jedynie zatwierdzić płatność. Niewątpliwym plusem jest też szybkość realizowania dyspozycji, dostępność 99% wszystkich operatorów płatności, łącznie z kartami kredytowymi i BLIK-iem.

Mam konto w banku X, czy mogę skorzystać z szybkich płatności?

System Blue Media obsługuje 99% wszystkich operatorów płatności, więc zapewne TAK 🙂

Ile zapłacę za transakcję?

​Prowizja wynosi 1 zł i jest stała, niezależnie od wysokości Twojej faktury. O wysokość prowizji zostanie powiększony Twój rachunek.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.