Centrum pomocy PROMAX

Wybierz najkorzystniejszą ofertę

Skorzystaj z dostępnego na stronie konfiguratora usług żeby skomponować najlepszą dla siebie ofertę.

Jak czytać fakturę?

W poniższym linku dowiesz się jak odpowiednio czytać fakturę i co oznaczają poszczególne pozycje.

Jak czytać fakturę?

W jaki sposób można opłacić fakturę?

Jeżeli korzystasz z faktury papierowej, opłacisz ją:

  • w kasie Biura Obsługi Abonenta PROMAX w Ostrowie Wielkopolskim (płatność gotówką, kartą płatniczą, BLIKiem);
  • w kasach Centrum Rozwoju Komunalnego S.A.;
  • w placówkach wybranych Banków Spółdzielczych;
  • w sklepach i instytucjach oznaczonych logo MojeRachunki (BillBird);
  • poprzez aplikację bankowości mobilnej, korzystając z kodów QR umieszczonych na fakturze.

Jeżeli korzystasz z ekoFaktury, możesz opłacić ją:

  • logując się na https://e.promax.media.pl poprzez szybkie płatności Blue Media (opłata za transakcję jest doliczana przy opłacaniu rachunku);
  • przelewem na indywidualny rachunek bankowy umieszczony na fakturze.
Dlaczego warto płacić w terminie?

Dlaczego warto płacić w terminie?

  • zachowujesz ciągłość usług;
  • możesz korzystać z promocji i nowych produktów;
  • unikasz kosztów opóźnień w płatności, tzn. odsetek za każdy dzień opóźnienia;
  • nie narażasz się na otrzymanie wezwania do zapłaty i konieczność stresującego sprawdzania czy na pewno zapłaciłeś rachunek;
  • unikasz wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych;
  • unikasz wpisania do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.;
  • nie narażasz się na ryzyko działań windykacyjnych.

Pamiętaj – dniem zapłaty jest data wpływu należności na rachunek bankowy lub wpłaty w kasie PROMAX. Jest to
z reguły ostatni dzień miesiąca. Weź to pod uwagę i nie czekaj z zapłatą do ostatniej chwili.

Otrzymałem wezwanie do zapłaty – co robić?

Przede wszystkim jak najszybciej opłać rachunki wskazane na wezwaniu w dogodny dla siebie sposób – polecamy płacenie w kasie PROMAX lub przelewem internetowym na numer rachunku bankowego wskazany na fakturze.

Zaloguj się na https://e.promax.media.pl i skorzystaj z szybkich płatności online – informacja o wpłacie dociera do nas
w ciągu kilku minut!

Zwróć uwagę na datę wystawienia wezwania do zapłaty. Jeśli zapłaciłeś rachunek w dniu wystawienia wezwania lub dzień przed wystawieniem, nie musi to oznaczać, że posiadasz zadłużenie.

Najszybszym sposobem sprawdzenia, czy rachunek jest opłacony jest zalogowanie się w Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta PROMAX.  W zakładce Finanse à Rachunki  znajdziesz wszelkie niezbędne informacje.

Jeśli opłaciłeś rachunek w terminie, a otrzymałeś wezwanie do zapłaty, skontaktuj się z nami w celu uzyskania wyjaśnień pod numerem 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl

Pamiętaj – jesteśmy po to, aby pomóc wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z Twoimi płatnościami.

Usługi zostały zawieszone – co robić?

Najszybszą drogą do wznowienia usług zawieszonych za brak płatności rachunków jest ich całkowita spłata.Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia zapłaty na adres rozliczenia@promax.media.pl oraz kontakt z infolinią pod numerem 62 735 31 11 w celu uzyskania szczegółowych informacji o terminie oraz pozostałych warunkach wznowienia usług.

Czy moje dane mogą trafić do rejestru dłużników?

Z uwagi na to, że współpracujemy z Krajowym Rejestrem Długów Biurem Informacji Gospodarczej S.A., w przypadku uchylania się od obowiązku zapłaty za świadczone usługi Twoje dane mogą trafić do ogólnopolskiej bazy dłużników.

Może to oznaczać, że w przyszłości zaciągnięcie kredytu w banku, zakup telefonu lub urządzenia AGD na raty, zakup usług, itp. stanie się utrudnione lub niemożliwe.

Pamiętaj – naszym celem jest polubowne załatwienie sprawy, dlatego w przypadku otrzymania informacji o dopisaniu Twoich danych do KRD nie czekaj, skontaktuj się z nami, aby ustalić warunki spłaty zadłużenia.

Umowa rozwiązana – powstało zadłużenie – co mogę zrobić?

Rozumiemy, że powstanie zadłużenia może zależeć od wielu czynników. Jeżeli nie jesteś w stanie jednorazowo spłacić zaległości, nie czekaj – poinformuj nas o tym, dzwoniąc na infolinię PROMAX pod numer 62 735 31 11 lub wysyłając maila na adres: windykacja@promax.media.pl

Jesteśmy po to, aby ustalić dogodne warunki zapłaty.

Pamiętaj – odkładanie spłaty w czasie pogarsza sytuację i nigdy nie służy rozwiązaniu problemu.

Jak zmienić papierową fakturę na ekofakturę?

W celu zmiany papierowej faktury na ekofakturę prosimy o wysłanie inoformacji poprzez formularz kontaktowy.

Jak rozwiązać umowę?

W przypadku końca umowy zawartej na czas określony i chęci jej nie przedłużenia należy złożyć PROMAX stosowne oświadczenie najpóźniej do 25 dnia danego miesiąca, w którym kończy się umowa.

W przypadku przedłużenia się umowy na czas nieokreślony mogą Państwo ją wypowiedzieć w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie można złożyć w formie pisemnej osobiście w BOA lub poprzez wysłanie podpisanego oświadczenia pocztą, poprzez panel klienta ePROMAX lub w formie mailowej z adresu mailowego wskazanego w umowie na adres: biuro@promax.media.pl.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.