Centrum pomocy PROMAX

Problemy techniczne

Jakość połączenia jest słaba, kiepsko słyszę rozmówcę, mam zakłócenia na linii
  • Upewnij się, że aparat jest umieszczony wystarczająco blisko modemu i czy nie sąsiaduje z urządzeniami elektrycznymi powodującymi ewentualne zakłócenia, np. telewizor, głośnik, itp.
  • Jeśli korzystasz z aparatu bezprzewodowego, staraj się rozmawiać bliżej bazy telefonu.
Słyszę sygnał, ale nie mogę wykonywać żadnych połączeń poza tymi na numery alarmowe
  • Jeśli korzystasz z opcji OCB z poziomu użytkownika, być może ustawiłeś zbyt wysoki poziom blokady kierunków połączeń. Wystarczy zmniejszyć zakres blokady.
  • Jeżeli przy próbie realizacji połączenia otrzymujesz informację o zaległościach płatniczych wobec PROMAX, konieczne jest opłacenie faktur.
Gdy podnoszę słuchawkę, nie słyszę sygnału, a na modemie nie świeci się dioda Tel1
  • Upewnij się, czy przyczyną awarii nie jest uszkodzony aparat telefoniczny lub niewłaściwe podłączenie kabli.
  • W przypadku aparatu bezprzewodowego sprawdź, czy aparat jest podłączony do źródła zasilania 230V i czy jest zasilanie. Upewnij się, że słuchawka aparatu bezprzewodowego jest naładowana.
  • Sprawdź, czy aparat telefoniczny został wpięty do gniazda TEL1 z tyłu modemu.
Gdy podnoszę słuchawkę, nie słyszę sygnału zgłoszenia, a na modemie nie świeci się żadna lampka
  • Sprawdź, czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka elektrycznego i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego.
  • Sprawdź napięcie w gniazdku.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.