Usługi dodatkowe płatne
Po wybraniu tej usługi system zablokuje możliwość wykonywania z Twojego telefonu połączeń wychodzących do wybranej grupy numerów. Dzieci lub osoby obce nie będą mogły wykonać wybranych przez Ciebie połączeń.
Założoną blokadę można anulować z klawiatury Twojego telefonu.
- Wprowadzenie *34*_ _ _ _*C# – puste miejsca -hasło, C – numer blokady
- Sprawdzenie *#34#
- Anulowanie #34*_ _ _ _ # – puste miejsca – hasło
Możliwe są następujące opcje (numery blokad):
- Blokada połączeń do sieci komórkowych
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych
- Blokada połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20 (7,8)
- Blokada połączeń do sieci komórkowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Pozostawienie możliwości wykonywania połączeń tylko do krajowych sieci stacjonarnych
- Blokada wszystkich połączeń wychodzących*
*nie są blokowane połączenia do numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz połączenia bezpłatne do wybranych Usług Dostawcy usług i Usług informacyjnych.
Blokada może nie być realizowana, jeśli dla zablokowanego numeru została wcześniej aktywowana Usługa przekierowanie połączeń lub Usługa gorąca linia.
Możesz zmienić hasło blokady połączeń wychodzących kodem
- *00*XXXX*YYYY*ZZZZ# – gdzie: XXXX –stare hasło, YYYY – nowe hasło, ZZZZ – powtórzenie nowego hasła
Hasło domyślne: 1111 (cztery jedynki))
Po wybraniu tej usługi zablokujemy w systemie możliwość wykonywania z Twojego telefonu połączeń wychodzących do wybranej grupy numerów. Sam zdecydujesz, które połączenia mają zostać zablokowane. Założoną blokadę można anulować tylko w Biurze Obsługi Abonenta.
Możliwe są następujące opcje (numery blokad):
- Blokada połączeń do sieci komórkowych
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych
- Blokada połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20 (7,8)
- Blokada połączeń do sieci komórkowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Pozostawienie możliwości wykonywania połączeń tylko do krajowych sieci stacjonarnych
- Blokada wszystkich połączeń wychodzących*
*nie są blokowane połączenia do numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz połączenia bezpłatne do wybranych Usług Dostawcy usług i Usług informacyjnych.
Blokada może nie być realizowana, jeśli dla zablokowanego numeru została wcześniej aktywowana Usługa przekierowanie połączeń lub Usługa gorąca linia.
Po wybraniu tej usługi nie będziesz już musiał wpisywać całych numerów osób, do których najczęściej dzwonisz. Możesz przypisać numery telefonów do przycisków na klawiaturze (oznaczonych od 0 do 9). Numery będą automatycznie wybierane po wciśnięciu przycisku.
Maksymalna liczba zaprogramowanych numerów to 10. Programując numer zamiejscowy pamiętaj o wprowadzeniu numeru kierunkowego.
Ułatw sobie rozmowy z najbliższymi!
- Wprowadzenie *50*N _ _ _ _ _ _ _ #
– w miejsce N wprowadź cyfrę od 0-9
– w puste miejsca wstaw numer, który ma być automatycznie wybierany - Sprawdzenie *#50*N#
– w miejsce N wprowadź cyfrę od 0-9 - Anulowanie #50*N
- Dzwonienie **N
Zdarza Ci się zaspać do pracy lub zapomnieć o ważnej sprawie? Zamów usługę budzenia jednokrotnego w PROMAX. O wybranej przez Ciebie godzinie zadzwoni telefon. Usługa będzie uznana za wykonaną jeśli podniesiesz słuchawkę. Zamiast codziennie programować budzenie możesz też skorzystać z usługi budzenia wielokrotnego zaplanować cały tydzień. Wystarczy wybrać dni tygodnia, w które chcesz być obudzony o tej samej porze.
Budzenie jednokrotne
- Wprowadzenie *55*_ _ _ _ # w puste miejsca wprowadź porę budzenia w układzie 24-godzinnym
- Sprawdzenie *#55#
- Anulowanie #55#
Budzenie wielokrotne
- Wprowadzenie *57*XXXX*_ _ _ _ _ _ _ # -w miejsce XXXX wprowadź porę budzenia w układzie 24-godzinnym -w miejsce podkreśleń '_’ wstawić numery dni w które chcesz być budzony (poniedziałek – 1, wtorek – 2, środa – 3, czwartek – 4, piątek – 5, sobota – 6, niedziela – 7)
- Sprawdzenie *#57#
- Anulowanie #57#
Uwaga! -anulowanie wyłącza budzenie we wszystkie dni.
Możesz otrzymywać szczegółowy, miesięczny wykaz połączeń w formie papierowej. Wykaz ten możesz odebrać w Biurze Obsługi Abonenta opłacając rachunek lub otrzymać pocztą.
Możesz również jednorazowo sprawdzić wykaz połączeń za wybrany zakończony okres rozliczeniowy.
Usługę możesz zamówić w Biurze Obsługi Abonenta.
Możesz otrzymywać szczegółowy, miesięczny wykaz połączeń nagrany na płycie CD. Wykaz ten możesz odebrać w Biurze Obsługi Abonenta opłacając rachunek lub otrzymać pocztą.
Możesz również jednorazowo sprawdzić wykaz połączeń za wybrany zakończony okres rozliczeniowy.
Usługę możesz zamówić w Biurze Obsługi Abonenta.
W szczególnych przypadkach Abonent może złożyć w Biurze Obsługi Abonenta wniosek o zmianę numeru na inny. Dopuszczalne przypadki określa Regulamin.
Jeśli potrzebujesz drugą odrębną linię telefoniczną możesz skorzystać z drugiego numeru telefonicznego. Drugi telefon możesz podłączyć do posiadanego modemu.
Otrzymasz drugi numer bez dodatkowej umowy i zbędnych formalności. Zamówienie możesz złożyć w Biurze Obsługi Abonenta.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „brązowych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego nowego numeru.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „srebrnych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego.
Jeśli chcesz by Twój numer był wyjątkowy i łatwy do zapamiętania, wybierz jeden z puli „złotych numerów”. Wyróżnisz się i ułatwisz zapamiętanie swojego nowego numeru.
Numery złote to najbardziej unikalne z dostępnych numerów.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.