Problemy ze sprzętem
- Sprawdź podłączenie dekodera cyfrowego do sieci 230V, sieci telewizji kablowej i do odbiornika telewizyjnego, a także docisk wszystkich kabli.
- Jeżeli na ekranie telewizora pojawia się komunikat „Brak dostępu” lub „Zła karta”, sprawdź, czy karta SMART jest włożona do dekodera zgodnie z instrukcją.
Problemem może być uszkodzenie kabla lub niewłaściwe jego podłączenie.
- Upewnij się, czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone.
- Jeśli śnieżenie nie ustępuje, w miarę możliwości wymień kabel EURO lub sprawdź poprawność sygnału na innym telewizorze.
Należy wyjąć i ponownie włożyć kartę, zgodnie z instrukcją obsługi.
Należy sprawdzić stabilność sieci energetycznej w domu, a także sprawność gniazdka, podłączając dekoder do innego kontaktu.
Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.