Centrum pomocy PROMAX

Problemy ze sprzętem

Nie mogę odbierać żadnego kanału telewizji cyfrowej. Co się dzieje?
  1. Sprawdź podłączenie dekodera cyfrowego do sieci 230V, sieci telewizji kablowej i do odbiornika telewizyjnego, a także docisk wszystkich kabli.
  2. Jeżeli na ekranie telewizora pojawia się komunikat „Brak dostępu” lub „Zła karta”, sprawdź, czy karta SMART jest włożona do dekodera zgodnie z instrukcją.
Jakość obrazu jest kiepska, obraz śnieży. Co zrobić?

Problemem może być uszkodzenie kabla lub niewłaściwe jego podłączenie.

  • Upewnij się, czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone.
  • Jeśli śnieżenie nie ustępuje, w miarę możliwości wymień kabel EURO lub sprawdź poprawność sygnału na innym telewizorze.
Na ekranie telewizora widzę komunikat „KARTA NIE WŁOŻONA” lub „BRAK KARTY SMART”, mimo że karta jest w dekoderze.

Należy wyjąć i ponownie włożyć kartę, zgodnie z instrukcją obsługi.

Dekoder samoczynnie się wyłącza. Jak temu zaradzić?
Powodem mogą być zakłócenia sieci energetycznej.

Należy sprawdzić stabilność sieci energetycznej w domu, a także sprawność gniazdka, podłączając dekoder do innego kontaktu.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.