Po wybraniu tej usługi zablokujemy w systemie możliwość wykonywania z Twojego telefonu połączeń wychodzących do wybranej grupy numerów. Sam zdecydujesz, które połączenia mają zostać zablokowane. Założoną blokadę można anulować tylko w Biurze Obsługi Abonenta.
Możliwe są następujące opcje (numery blokad):
- Blokada połączeń do sieci komórkowych
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych
- Blokada połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada połączeń międzynarodowych poza UE oraz Stany Zjednoczone i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Blokada wszystkich połączeń międzynarodowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20 (7,8)
- Blokada połączeń do sieci komórkowych i połączeń wysokopłatnych – 70x i 20(7,8)
- Pozostawienie możliwości wykonywania połączeń tylko do krajowych sieci stacjonarnych
- Blokada wszystkich połączeń wychodzących*
*nie są blokowane połączenia do numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz połączenia bezpłatne do wybranych Usług Dostawcy usług i Usług informacyjnych.
Blokada może nie być realizowana, jeśli dla zablokowanego numeru została wcześniej aktywowana Usługa przekierowanie połączeń lub Usługa gorąca linia.