Wróć do Centrum Pomocy
Nie działa mi Internet – na modemie świecą się wszystkie zielone lampki oraz pomarańczowa (Activity)

Sprawdź poniższe możliwości:

  • Zrestartuj modem kablowy. Wystarczy wyjąć i ponowne włożyć wtyczkę przewodu zasilającego modemu do gniazdka elektrycznego. Restartowanie modemu może zająć od 5 do 30 minut. Po tym czasie uruchom ponownie komputer.
  • Jeśli Twój komputer podłączony jest z modemem poprzez urządzenie rozdzielające (np. router), podłącz go bezpośrednio do modemu kablowego.
  • Sprawdź, czy sterownik karty sieciowej jest prawidłowo zainstalowany oraz skonfigurowany. Ważne, aby adres IP oraz serwera DNS pobierał automatycznie.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.