Wróć do Centrum Pomocy
Przekierowanie gdy terminal jest niedostępny

Po wybraniu tej usługi system przenosi połączenia przychodzące na inny, dowolnie wybrany numer telefonu w sytuacji, gdy Twój modem będzie wyłączony lub wylogowany (np. brak prądu w lokalu).

  • Wprowadzenie *65*48_ _ _ __ _ _ #
    W puste miejsca wstaw nr telefonu na jaki mają być przenoszone połączenia.
  • Sprawdzenie *#65#
  • Anulowanie #65# 

Przekierowanie może być ustawione na dowolny numer stacjonarny lub komórkowy z wyłączeniem numerów alarmowych służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy oraz numerów Usług audioteksowych (np. 70x). Usługa może nie być realizowana w przypadku połączeń przychodzących z zagranicy, jeżeli numer, na który następuje przekierowanie jest również numerem zagranicznym.

Dodanie prefiksu 48 dotyczy tylko modemów kablowych.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Zostaw numer

Oddzwonimy

Zadzwoń:

+48 62 735 31 11

Zostaw swój numer!

Skorzystaj z poniższego formularza, podaj swój numer telefonu.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i odpowiedzą na pytania dotyczące oferty.